Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Key Account Manager
Firma: Poczta Polska S.A. miejsce pracy: Katowice
Jesteśmy największym pracodawcą w Polsce i narodowym operatorem Pocztowym. Zatrudniamy na umowę o pracę prawie 80 000 Pracowników. Znajdujemy się w pierwszej 50 najlepszych pracodawców!
Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: BKBI/20/21/22/2021
U nas zyskasz:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną uzależnioną od osiąganych wyników,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe,
- posiadasz znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Word, Excel, Power Point na poziomie bardzo dobrym,
- posiadasz dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- komunikujesz się swobodnie w języku angielskim podczas rozmów handlowych,
- posiadasz prawo jazdy kat. B,
- posiadasz gotowość do używania pojazdu prywatnego do celów służbowych,
- posiadasz wysoką orientację biznesową i orientacją na klienta,
- posiadasz umiejętność myślenia analitycznego i strategicznego,
- posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów, dążenia do rezultatów i radzenia sobie ze stresem,
- posiadasz znajomość etykiety biznesowej,
- jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną oraz potrafisz dobrze organizować swój czas pracy.
Na Twój dzień pracy będzie się składać:
- nawiązywanie i zarządzanie relacjami z klientami międzynarodowymi nadającymi przesyłki w obrocie międzynarodowym zarówno z Polski jak i do Polski, w tym sprzedaż usług w zakresie obsługiwanych klientów międzynarodowych,
- planowanie, realizacja i monitorowanie planów sprzedaży obsługiwanych klientów międzynarodowych,
- definiowanie wymaganego poziomu jakości, terminowości i ekonomiczności procesów w zakresie obsługiwanych klientów międzynarodowych,
- wdrażanie i doskonalenie procesów zarządzania relacjami z obsługiwanymi klientami międzynarodowymi,
- pozyskiwanie informacji o potrzebach klientów międzynarodowych w zakresie usług oferowanych przez Grupę Kapitałową Poczty Polskiej,
- inicjowanie zmian w ofercie produktowej i cenowej dla obsługiwanych klientów międzynarodowych,
- realizacja strategii w zakresie pozyskiwania nowych klientów międzynarodowych,
- budowanie kontaktów handlowych z przedstawicielami klientów międzynarodowych odpowiedzialnych za decyzje zakupowe,
- systematyczne pogłębianie wiedzy w zakresie znajomości usług i przepisów prawa pocztowego,
- śledzenie i udział w postępowaniach przetargowych ogłaszanych przez obsługiwanych klientów,
- udział w organizowanych szkoleniach,
- współpraca z właściwymi komórkami Pionu Sprzedaży Poczty Polskiej S.A. oraz właściwymi strukturami, jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Pozostałe oferty pracy w firmie Poczta Polska S.A.
Data dodania: 18-06-2021
Wyświetleń: 173
Wyświetleń: 173