kandydatów
Specjalista do spraw kadr, płac i administracji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Rzetelność
Uprawnienia: Odpowiedzialność
Wymagania inne:
Wymaganie wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe zawodowe min. 3 lata na stanowisku: Specjalisty do spraw kadr, płac i administracji lub na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość bieżących przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych w tym zatrudnienie obcokrajowców. Wymagana praktyczna znajomość programu Płatnik. Wymagana bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office. Wymagana umiejętność pracy w systemach ERP (preferowana BPSC IMPULS).
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 600 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 161