Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. administracyjno - biurowych - oferta konkursowa
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Specjalista ds. administracyjno - biurowych - oferta konkursowa
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/21/1038
OBOWIĄZKI:
prowadzenie sekretariatu PZOFO, rejestr pism przychodzących i wychodzących, prowadzenie rej. zamówień pubicznych, sporządzanie inf. ZUS ERP - 7
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: ekonomiczny/zarządzanie/administracja
Wymagania inne:
znajomość ust. o pracownikach samorządowych, samorządzie powiatowym, ust. o zamówieniach publicznych, bardzo dobra obsługa komputera; zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.pzofo.tarnogorski.pl
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Tarnowskie Góry
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 700 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Data dodania: 20-09-2021
Wyświetleń: 162
Wyświetleń: 162