kandydatów
Młodszy Specjalista / Specjalista w Dziale Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontro
Firma: Centrala NFZ miejsce pracy: Katowice
Młodszy Specjalista / Specjalista w Dziale Zarządzania Procesem Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli XII w Katowicach
w Departamencie Kontroli
Numer ogłoszenia: DK/21/217
Miejsce pracy: Katowice
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert: 29.10.2021 r.
Szczegóły oferty
- prowadzenie prac analitycznych w zakresie realizacji kontraktów oraz dostępności do świadczeń;
- dokonywanie analizy danych w zakresie udzielonych świadczeń opieki zdrowotnej wynikających z umów zawartych ze świadczeniodawcami;
- wykonywanie czynności związanych z monitorowaniem sprawozdawczości statystycznej;
- prowadzenie bieżących analiz dotyczących refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobów medycznych dostępnych na receptę;
- prowadzenie korespondencji w EZD;
- wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonych.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (preferowane: ekonomiczne, informatyczne, matematyczne, administracyjne, prawnicze);
- na stanowisko młodszego specjalisty minimum rok pracy zawodowej;
- na stanowisko specjalisty minimum 3 lata pracy zawodowej.
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- znajomość uregulowań prawnych dotyczących rozliczania świadczeń;
- znajomość zasad funkcjonowania systemu opieki zdrowotnej oraz przepisów prawa będących podstawą funkcjonowania Narodowego Funduszu Zdrowia;
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych;
- znajomość innych aktów prawnych mających zastosowanie w ochronie zdrowia;
- doświadczenie w prowadzeniu analiz zbiorów danych;
- preferowane doświadczenie w analizach z obszaru systemu ochrony zdrowia;
- doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególności Excel (m.in. tabele przestawne);
- umiejętność wyszukiwania i wykorzystywania źródeł informacji/literatury dotyczących funkcjonowania systemów ochrony zdrowia;
- umiejętność obsługi urządzeń elektronicznych;
- znajomość języka zapytań SQL;
- znajomość programu MS Access,
- doświadczenie zawodowe w jednostkach ochrony zdrowia;
- kreatywność, rzetelność, terminowość, komunikatywność,
- zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność;
- otwartość na wiedzę i zdobywanie nowych umiejętności.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia (zaświadczenia) lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Pozostałe oferty pracy w firmie Centrala NFZ






Wyświetleń: 177