Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Miejska Policji w Gliwicach miejsce pracy: Pyskowice
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Pyskowice
Ogłoszenie o naborze Nr 94072
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa. Praca biurowa związana z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), drukarkę i kserokopiarkę. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane jest w Zespole Prezydialnym, na I piętrze w budynku Komisariatu Policji w Pyskowicach przy ul. Wyszyńskiego 24. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazd dla wózków dostępny jest tylko do parteru budynku.
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno-biurową Komendanta Komisariatu i jego Zastępcy oraz obsługę kancelaryjno-biurową komisariatu w celu zapewnienia terminowej realizacji zadań służbowych oraz właściwego obiegu dokumentacji.
- Ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływających/wychodzących do/z komisariatu w Elektronicznym Dzienniku Korespondencyjnym w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji.
- Przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu Komendantowi Komisariatu, Zastępcy Komendanta Komisariatu oraz rozdziela ją po dokonaniu dekretacji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w komisariacie.
- Prowadzi rejestry i ewidencję pomocniczą w celu zapewnienia właściwej ewidencji dokumentów.
- Sporządza, przepisuje, powiela dokumenty na polecenie przełożonego w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań.
- Rozlicza w urządzeniach ewidencyjnych dokumentację przydzieloną policjantom i pracownikom Komisariatu Policji w Pyskowicach do realizacji w celu przekazania kwartalnej informacji w tym zakresie do Zespołu Prezydialnego KMP w Gliwicach.
- Przyjmuje od policjantów i pracowników Komisariatu Policji w Pyskowicach dokumentację przeznaczoną do archiwizacji, wykontowuje dokumentację z urządzeń ewidencyjnych oraz sporządza spisy archiwalne w celu przekazania ich do składnicy akt.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego i 1 dzień w administracji publicznej lub pracy biurowej
- umiejętność współpracy
- umiejętność komunikowania się
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- umiejętność stosowania przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych zawartych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne” potwierdzony Poświadczeniem Bezpieczeństwa wydanym przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych ww. klauzulą
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Inspektor w Administracji Publicznej
Praca śląskie
Praca Pyskowice
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Inspektor
Praca Bieruń
Praca Orzesze
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Data dodania: 07-03-2022
Wyświetleń: 132
Wyświetleń: 132