Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor wojewódzki
Firma: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach miejsce pracy: Katowice
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 99813
Warunki pracy
Stanowisko pracy w siedzibie Wydziału Rodziny i Polityki Społecznej (pomieszczenia biurowe na IV piętrze). Budynek przy ul. Powstańców 41 a – bez barier architektonicznych, wyposażony w windę osobową, drzwi odpowiedniej szerokości, umożliwiające poruszanie się osobom niepełnosprawnym na wózkach inwalidzkich, odpowiednio dostosowane toalety. Wejście do budynku wyposażone w podjazd. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Zagrożenie korupcją. Kontakty zewnętrzne z klientami indywidualnymi, Ośrodkami Pomocy Społecznej, Urzędami Gmin/Miast, właściwymi instytucjami zagranicznymi.
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania administracyjne dotyczące ustalenia uprawnień do świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego oraz świadczenia „za życiem”.
- Prowadzi postępowania administracyjne na wniosek organów właściwych celem przygotowania ustalenia, czy i w jakim okresie w sprawie mają zastosowanie przepisy o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.
- Udziela klientom informacji oraz wyjaśnień na temat dokumentacji w sprawach z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.
- Współpracuje z innymi krajami w ramach Systemu Elektronicznej Wymiany Informacji dotyczących Zabezpieczenia Społecznego.
- Prowadzi korespondencję ze stronami postępowań, instytucjami krajowymi oraz właściwymi instytucjami zagranicznymi celem uzyskania informacji (danych) niezbędnych do ustalenia uprawnień do świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego oraz świadczenia „za życiem”.
- Weryfikuje oraz wprowadza dane do bazy w programie do obsługi świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego.
- Opracowuje dokumentację do wniosków o świadczenia rodzinne, świadczenie wychowawcze oraz świadczenie „za życiem” rozpatrywanych w związku z koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych lub/i w pracy biurowej
- znajomość ustaw: o świadczeniach rodzinnych, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka obcego: język angielski na poziomie komunikatywnym
- znajomość ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin ,,Za życiem”
- znajomość Rozporządzenia Parlamentu europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (tytuł I, II, III – rozdział 8 oraz tytuł V)
- myślenie analityczne, orientacja na klienta
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Częstochowa
Praca Katowice
Praca Sosnowiec
Praca Inspektor wojewódzki
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Katowice
Praca śląskie
Pozostałe oferty pracy w firmie Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Data dodania: 03-06-2022
Wyświetleń: 97
Wyświetleń: 97