kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach miejsce pracy: Katowice
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne, pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Do czynników występujących na stanowisku pracy należy obsługa klienta zewnętrznego (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorcy).
Stanowisko pracy w Wydziale Postępowań Administracyjnych usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku I,
w kompleksie budynków KWP w Katowicach przy ulicy Lompy 19. Budynek I nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: brak wind, podjazdów, toalet dostosowanych dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Zakres zadań
- Przyjmuje, ewidencjonuje kompletuje oraz przedkłada dokumenty i korespondencję jawną Naczelnikowi Wydziału, a następnie zaewidencjonowaną korespondencję przekazuje właściwym referentom spraw, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
- Prowadzi dokumentację ewidencyjną związaną z obsługą kancelaryjną wydziału w postaci dzienników korespondencyjnych i rejestrów pomocniczych oraz monitoruje prawidłowość i terminowość rozliczania się referentów spraw z pobranych dokumentów, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w wydziale.
- Obsługuje pocztę elektroniczną, centralę telefoniczną, system faksowo-mailowy, programy do wysyłania korespondencji jawnej za pośrednictwem Poczty Polskiej i elektroniczną platformę usług administracji publicznej (ePUAP), celem nadania właściwego biegu wpływającym i wysyłanym dokumentom jawnym.
- Prowadzi rejestry oraz sporządza wykazy zestawienia dotyczące spraw pracowniczych, organizacyjnych, logistycznych, w celu umożliwienia prawidłowego funkcjonowania wydziału.
- Sporządza, przepisuje, powiela dokumenty na polecenie Naczelnika Wydziału, w celu wsparcia bieżącej pracy komórki.
- Ewidencjonuje czas pracy, urlopy, absencje pracowników dotyczące policjantów i pracowników oraz sporządza wykazy, w tym wykazy należności pieniężnych, w celu dostarczenia aktualnych informacji kierownictwu wydziału i innym komórkom organizacyjnym.
- Archiwizuje dokumenty jawne wytworzone przez pracowników sekretariatu, sporządza spisy oraz protokoły brakowania dokumentacji niearchiwalnej BC i przekazuje je do archiwum, w celu zapewnienia ich prawidłowego przechowywania.
- Realizuje inne zadania wynikające z potrzeb doraźnych i poleceń kierownictwa wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- Samodzielność
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych i oprogramowania komputerowego
- Poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli „poufne” lub oświadczenie o poddaniu się procedurze i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa do wymaganej klauzuli
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Odpowiedzialność
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Wyświetleń: 95