kandydatów
Konsultant ds. zarządzania zmianą
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawowe min 14 miesięcy na stanowisku w obszarze IT. Wymagana znajomość procesu Incident management, znajomość metodologii ITIL. Wymagana umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu, wysoka samodzielność, umiejętność organizacji pracy zespołu, dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność analitycznego myślenia.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 75