kandydatów
Inspektor wojewódzki
Firma: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach miejsce pracy: Katowice
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Stanowisko biurowe usytuowane na V piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, monotonia pracy - czasochłonna, żmudna, uciążliwa dla oczu korekta złożonego tekstu, praca na dwóch monitorach ze względu na specjalistyczne oprogramowanie. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Kontakty zewnętrzne z: wnioskodawcami celem udzielenia im informacji technicznych związanych z publikacją aktów prawnych w Dzienniku Urzędowym, Jednostki samorządu terytorialnego oraz inne podmioty celem ustalania z nimi terminu publikacji terminowych aktów.
Zakres zadań
- Weryfikuje pod względem formalnym i technicznym akty prawne kierowane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego przy pomocy aplikacji informatycznej „E-dziennik”.
- Wprowadza metadane (dane aktu, kategorie aktu, śródtytuł, skorowidz, powiązania między aktami) celem skategoryzowania aktów prawnych publikowanych w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.
- Wykonuje korektę elektroniczną aktów prawnych.
- Nadaje wizy aktom prawnym w celu skierowania ich do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.
- Publikuje podpisane elektronicznie przez Wojewodę Śląskiego Dzienniki Urzędowe na stronie dzienniki.slask.eu
- Wysyła powiadomienia do jednostek zamieszczających akty w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego - informując je o publikacji skierowanych przez nie aktów prawnych oraz wskazania danych publikatora.
- Udziela informacji wnioskodawcom w celu przekazania im wytycznych dotyczących sposobu tworzenia aktów prawnych w specjalistycznym programie.
- Przygotowuje projekty odmowy publikacji aktów skierowanych do ogłoszenia aby zapewnić publikację aktów zgodnych z prawem oraz spełniających wymagania techniczne dla dokumentu elektronicznego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych lub co najmniej 2 lata w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych
- znajomość ustaw: o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o samorządzie województwa
- znajomość rozporządzeń PRM: ws. „Zasad techniki prawodawczej”, ws. określenia wzorów graficznych winiet dzienników urzędowych, ws. wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych
- umiejętność obsługi komputera (MS Office) na poziomie średniozaawansowanym
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne
Pozostałe oferty pracy w firmie Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Wyświetleń: 81